6 ieteikumi lieliskam noskaņojumam katru dienu!

fiziskās aktivitātesSliktam noskaņojumam par iemeslu var kalpot strīds vai neveiksme, un tādā gadījumā situāciju cenšamies uzlabot, aprunājoties ar kādu vai cenšoties paskatīties uz situāciju no cita skatu punkta. Tomēr gadās arī tā, ka jau no rīta pamostamies sliktā noskaņojumā bez acīmredzama iemesla, vai arī noskaņojums vienkārši pazūd dienas laikā. Tam par iemeslu var būt nevis kādi ārēji apstākļi, bet gan mūsu dzīvesveids un izvēlētais uzturs. Ko darīt, lai labs noskaņojums mūs pavadītu ik dienu? Turpinājumā seši ieteikumi, kas palīdzēs dzīvot laimīgāk.

  1. Esi aktīvs!

Vai zināji, kāpēc daudzi cilvēki, kas iepriekš nav nodarbojušies ar sportu, sākot trenēties, kļūst gluži vai atkarīgi no fiziskām aktivitātēm? Zinātnieki aklājuši, ka tam par pamatu varētu būt tā dēvētie laimes hormoni endorfīni, kas izstrādājas treniņu rezultātā.

  1. Plāno savas ēdienreizes!

Var gadīties, ka jūties nīgrs un nomākts, jo patiesībā esi aizmirsis ieturēt regulāras maltītes. Ja nav uzņemts pietiekams daudzums veselīga uztura, organismam sāk trūkt enerģijas, un tas it nemaz nav priecīgs par šādu situāciju, kas attiecīgi atsaucas uz arī uz emocionālo stāvokli.

  1. Neizlaid brokastis!

Ne velti brokastis daudzi dēvē par nozīmīgāko maltīti dienā – paēdot no rīta, mēs pēc miega paaugstinām glikozes līmeni asinīs un gūstam enerģijas lādiņu dienai.

  1. Sāc ēst jaunus pārtikas produktus!

Mūsdienās lietot sabalansētu uzturu iespējams daudz vienkāršāk nekā senatnē, jo visu cauru gadu ir brīvi pieejami produkti no visdažādākajām uztura piramīdas grupām. Mūsu galvenais uzdevums ir izvēlēties veselīgāko un vērtīgāko! Viens no produktiem, ko noteikti vērts iekļaut savā ēdienkartē ir soja, jo tā ir bagāta ar šķiedrvielām, folskābi, K vitamīnu un citiem elementiem.

  1. Lieto uzturā treknas zivis!

Omega-3 taukskābes, kas pa pilnam ir tādās treknās zivīs kā mencā, lasī un skumbrijā, veicinās smadzeņu darbību un ilgtermiņā palīdzēs justies labāk.

  1. Centies atturēties no kaitīgiem ieradumiem!

Daudziem cilvēkiem alkohols rada noslieci uz depresiju un nemieru, tādēļ sabalansēts uzturs nespēs radikāli mainīt situāciju, ja apzināti netiks samazināts alkohola patēriņš ikdienā.

Vai esi domājis, ka dažādās savas dzīves situācijās varēji saglabāt pozitīvāku skatu uz dzīvi, bet to neļāva zemais enerģijas līmenis un iekšējas labsajūtas trūkums? Iespējams, tieši sabalansēts uzturs ir atslēga tam, lai nākotnē ikdienā justos labāk un iedvesmotu arī apkārtējos sākt dzīvot veselīgāk un laimīgāk.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *